onsdag 10. august 2011

de mørke dagene...

Dagen i dag...føles som en av de mørke dagene... dagen i dag ER en av de mørke dagene...
Solen skinner, jeg har fått mange knusegode klemmer av Karoline, men det er tristhet i hele kroppen som nekter å slippe taket i dag...

Gårsdagen var en knallgod dag, nesten ingen smerter, koselig besøk, god film leide jeg meg, og storkoste meg med. Litt lite søvn, men lillemor kom seg da i barnehagen og jeg kunne gå å legge meg igjen å ta inn litt søvn.
Men litt ble til halve dagen, og det var tungt å stå opp.. stå opp til å tilbringe dagen alene...

Men jeg kom meg opp til slutt og fikk måket meg inn i dusjen, men selv ikke den hjalp.
Dager som i dag.. er dager man ikke orker å smile på.. for det hjelper liksom ikke, ikke har man lyst til å smile heller. Jeg håper virkelig morgendagen blir en god en...
For mørke dager.... de er ikke noe å samle på....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar